Hanna Gustafsson

Alla inlägg under maj 2011

Av Hanna - 31 maj 2011 17:00

Hej, hej!

Nu sitter jag här och ritar lite!
Kom hem från skolan för ca. en timme sen Nu äre bara morgondagen kvar. Då vi kommer spela brännboll hela dagen. NICE!  Även fast jag suger på brännboll är det skönt att slippa lektionerna.  
Sen har vi lov till på tisdag nästa vecka! Och sen är det bara tisdag och onsdag som är vanliga skoldagar. För sen på torsdag går vi bara till kl. 13.00 Och på fredag slutar vi.
Fast det vill jag inte! Nu när man har gått och längtat efter det här så himla länge, och nu vill man inte sluta. Ja, jag vet att det låter puckat! Det får fan inte bli som förra året iaf....
Haha, men, men nu är det nya tider!
Vilket betyder nya tag!

Ikväll kanske det blir att åka och kolla vid Kannikebol igen! Hoppas det finns någon där som vet om det finns någon dag som man kan åka dit och få provköra lite! Typ en dag när sånna som typ alldrig har suttit på en cross får pröva! Haha....
Ses senare sweetes!

Av Hanna - 29 maj 2011 22:15

Hej! ;)

Haha vi åkte inte till Linköping. Det visade sig nämligen vara 30-35 mil dit eller något sånt.
Så det bar av till Valbo istället. Där hittade man lite grejs, bilder kommer ;)
Men jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på skolavslutningen :s
PANIK! :o Men, men det löser sig väl. Nu måste jag hoppa in i duschen en snabbis.
Och sen ska jag nog gå isäng...

Puss o kram! ;)   

Av Hanna - 29 maj 2011 10:15

Hej, hej! ;) ♥

Idag hoppas jag på att mamma kommer ner och frågar om vi ska åka till Valbo! :D
Och då svarar jag självklart ja. ♥ Men om pappa sen kommer in och frågar om vi ska åka till Linköping och kolla på cross tävling, så vet jag inte om jag vill åka till Valbo längre. :/
Då kommer mitt beslut bli en aning svårt, men eftersom det typ bara är pappa och jag som vill se på tävlingen. Och alla andra vill åka till Valbo kanske vi kommer åka till Valbo än då! :s
Fast jag vill ju jätte gärna till Valbo också då såklart! ;)

Aja, ses senare! ;) ♥

Av Hanna - 28 maj 2011 18:45

Om jag hade haft möjligheten att ta mig till Linköping,

skulle jag verkligen ha gjort det. ;)

För de kör en cross tävlingen där imorn! :D

Åhh, vill dit och kolla! :/ ♥


Puss! ♥ :*

Av Hanna - 27 maj 2011 20:28

Nu va det ju ett rätt bra tag sen sist då! :s Ledsen för det :)

Men nu ska det bli ändring på det! Japp, en sak som har ändrats lite nu, är att jag har blivit väldigt, väldigt intresserad av crossar! :D

Jag va faktiskt och kolla på "cross träning" igår! ;D Och det va så j*vla kul! :D (a' Vill dit igen! ;) Ska typ åka dit varje gång de kör! :)


Haha Hanna ♥ cross :D


Aja nu snart ska jag gå och kolla på "Vampire Diaries" i efterhand. Men vi ses kanske mera imorn! :)


Puss! :* ♥

Av Hanna - 27 maj 2011 20:27

Jag blev veckans blogg hos:


http://ffridalarsson.bloggplatsen.se


Tack så mycket! (a' Besök bloggen ni med! :D

Av Hanna - 17 maj 2011 17:32

Hej, hej! :* ♥


Idag va det skola igen då :/ Först hade vi tråkmatte sen bild, no, svenska, eng och sist so. Inte så himla roliga lektioner men ja....

Asså kan det inte bli sommarlov snart! :s Jag blir galen....   

Aja.... Just nu sitter jag här och lyssnar på RIX FM! ♥

Och snart ska jag gå och laga lite mat. ;)

Idag kom tältet till studsmattan hem! :D Jippie! Snart blire tältning som gäller! :) I helgen ska jag kanske få åka med Andreas och köra cross! ;D Fast jag vet inte riktigt om det gå än, men vi får väl se! ;)


Måste dra nu men vi ses mera ikväll! :* ♥


PUSS! (a' ♥

♥ Hans Gustafsson

Hans Gustafsson.

 

Utställning i Galleri Kvarnen, Gimo. Start lördag den 18 juni till och med den 31 augusti. Vernissage lördag den 18 juni.

Kl. 12.00-16.00 

Välkommna! :D ♥

 

www.hansgustafssonart.se

♥ P r e s e n t a t i o n


Jag heter Hanna och är en glad tjej på 14 år! :) ♥
Jag älskar att fotografera så därför innehåller bloggen mycket bilder med och av mig! (a) ♥

LÄS OCH HA KUL! ♥

♥ T i d e n

♥ F r å g a M i g

1 besvarad fråga

♥ R ö s t a

Skriver du i rubriken till inlägget före du skrivit inlägget eller efter? ;)
 Före ;)
 Efter ;)

♥ K a l e n d e r

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

♥ S ö k I B l o g g e n

♥ I n l ä g g

♥ K a t e g o r i e r

♥ Å r O c h M å n a d e r

♥ B e s ö k a r e


Ovido - Quiz & Flashcards